Σταθμός Αττικής

Καίγομαν στον πυρετό.

Με λαχτάρα ήρθα να σε δώ,

στην Αττική, στον ηλεκτρικό.

Είπα, όλα τελειώνουν εδώ.

 

Μα συ είχες στήσει ένα σταυρό,

μεγάλο και τρανό,

όπως έπρεπε σε έναν σταυραητό,

πεθαμένον αοιδό,

στιγματισμένο μυαλό

με ουσίες και με θυμό.

 

Κατέφκαμε τα σκαλιά,

χωρίς λόγια και μιλιά.

Κράταες μια σφηκοφωλιά.

Χιλιάδες τα κεντριά

που μ’ έμπηγες στην καρδιά.

 

Είχα μείνει μισός.

Εγώ. Ένας κολοσσός.

Και συ μ’ έστελνες στην Ξάνθη,

να πίνω ούζο με τον Πάγο και την Κρυάνθη.

 

Δεν είχα πήλινα πόδια,

μήτε σαπισμένα δόντια.

Μόν’ είχα θολούρα στο μυαλό,

την Ιθάκη μου προσπαθούσα να βρώ.

 

Χίλια εννιακόσια εννενήντα τρία.

Ετών, μόλις τριαντατρία.

Ήμουν ναυαγισμένο σκαρι,

προδωμένο από τ άπιστό σου κορμί. 

 

Δίχως ιστία και κουπιά.

Οι Κυκλωπές μου, ήταν στοιχειά. 

Τα βάσανά μου αερικά.

Το μυαλό μου είχα τιμόνι,

π’ άκουα στα ώτα μου σαν αηδόνι:

 

Απόψε όλα τελειώνουν.

Τις εξαρτήσεις διώξε, να μή ζυγώνουν.

Το σώμα σου στείλε στον Άδη,

αν είναι να ζεις ολότελα στο σκοτάδι. 

 

Και συ έστεκες δίπλα μου,

για την τελευταία πεδίκλα μου.

Και πως την έδωκες, τί κατάφερες;

Τη ζωή σου ανάποδα είφερες.

Τα «Κεριά» σου ανάστροφα μέτρησες.

Την ψυχή σου στο σταθμό αστόησες.

 

Κόσμος πάαινε κι έρχονταν.

Ο φόβος στα μάτια σου φαίνονταν.

Το μυαλό σου περίεργα σκέφτονταν.

Η ψυχή σου καθόλου δε ντρέπονταν, 

όταν η καρδιά μου στα σκαλιά κείτονταν,

όνειρα ματωμένα στο σταθμό κρύβονταν.

 

Θυσία στο βωμό της ματαιοδοξίας,

τριάντα χρόνια γειτονικής πορείας.

Παίζαμε παιδιά στον ίδιο νουβρό

μήλα, τζαμί, αμάδες και κουτσό.

 

Κι αν ήμουν νεκρός, άταφο μ’ άφησες.

Την αρχαία γραφή δέ σεβάστηκες.

Στο νόμο του Κρέοντα δέν παράκουσες, 

στο δάσος των Πετρωτών βορά μ’ άφησες. 

Με κατασπάραξαν οι σύντροφοι της ζωής σου

και οι αναίσθητοι κομματιστές της γραφής σου. 

 

Έζησα το φασισμό στο πετσί μου,

απ’ανθρώπους που ήταν ταγοί μου.

 

Υπεράνθρωποι!

Αν σας ρωτήσει ποτέ, ο Κανένας γι αυτόν,

πείτε του Απάνθρωποι, 

πως ασχολείται ακόμα, με το «βρωμερό» του παρελθόν! 

 

 

 

 

Σχολιάστε

