Μικροαστός, γαμάω

Πατημέμος στην εθνική

η τροχαία μ’ ακολουθεί.

Με προστάζει το καθήκον,

με διατάζει το καθωσπρέπον.

 

Σήραγγα Κατερίνης,

ναυαγός καλοσύνης,

άνθρωπος καλός

τίμιος και σωστός.

 

Τίμιος στα λάθη μου,

σωστός με τα πάθη μου,

καγαθός στη ζωή μου,

καύκαλο η πυγμή μου.

 

Καλή δουλειά,

καλό σπίτι,

δυό παιδιά,

premium αμάξι,

γυναίκα νοικοκυρά

ερωμένη από μετάξι.

 

Τέτοιος δουλεταράς!

Τόσο γυναικάς

φοβερός γαμιάς

τί άλλο να θέλω ο κερατάς!

 

Σπίτι στο Χέλι,

εξοχικό στη Θράκη,

τί άλλο να θέλει

μιά κοιλιά γεμάτη;

 

Μην ακούς τους ποιητές

είναι χαζοί εραστές·

όλο γι’ αγάπη μιλάνε

από real δέ νογάνε,

τα μυαλά μας σκοτίζουν

τους όρχεις μας πρήζουν.

 

Άκου τους τρίτους

τους Πίπηδες και τους Μήτσους,

που τρέχουν στες Αλοννήσους,

τες γκόμενες να γαμήσους.

 

Μή θυμώνεις Περσεφόνη.

Εσύ, κοιμήσου στο μπαλκόνι,

δέν τα γράφω για σενα

λόγια χιλιοειπωμένα.

 

Εσύ ‘σαι της καρδιάς μου αμόνι

που κλώθει μια αγχόνη

τη θλίψη μου να πνίξει,

την ψωνάρα μου ν’ αναδείξει.

4 Σχόλια

  1. Μπορείς να γράψεις καλύτερα…

    Μου αρέσει!

    Απάντηση

  2. Posted by Καλαϊτζάκης Γιάννης on 22/03/2013 at 5:10 μμ

    » Μην ακούς τους ποιητές.

    Είναι χαζοί εραστές.

    Όλο γι’ αγάπη μιλάνε,

    από real δέ νογάνε.

    Τα μυαλά μας σκοτίζουν,

    τους όρχεις μας πρήζουν.» ….. αν σου πω πόσο δίκιο έχεις ευάγγελε …

    Μου αρέσει!

    Απάντηση

  3. Posted by Καλαϊτζάκης Γιάννης on 25/05/2013 at 9:20 μμ

    γαμάτος όπως πάντα βαγγέλη … )

    Μου αρέσει!

    Απάντηση

Σχολιάστε

