Ρίζες-Νταχάου

Λιμάνια ψιθυρίζουν το ψέμα μου,

Καράβια βουλιάζουν στο αίμα μου.

στην αρχαία Ατλαντίδα ζητιανεύω,

το φύσημα του γύφτου γυρεύω.

 

Στην ψευδαίσθηση του θυμού σου,

στο έλεος του οβολού σου,

ψάχνω αγάπη ν αγοράσω,

μίσος την ψυχή μου να κεράσω.

 

Νοθευμένο κρασί να μεταλάβω,

μ’ άζυμο αντίδωρο να χορτάσω,

με τον ιδρώτα της γης να ξεδιψάσω,

όταν το χωράφι των ονείρων μου σκάβω,

χωρίς να το καταλάβω.

 

Στο «Ακρόπολις» τα όνειρα μου φόρτωσα.

στα τρένα της Γερμανίας τα σκότωσα.

Στο Νταχάου πηγαίνοντας,

την ανθρωπιά μου γιατρεύοντας,

θωρώντας ανθρώπινα απολειφάδια,

αγναντεύοντας της κόλασης τα ματωμένα λιβάδια.

 

Μουντός ουρανός.

ασκεπής σκοπός.

Μαυρίλα την ψυχή μου γιόμωσα,

με σπίθα την καρδιά μου γόμωσα.

 

Όλα τα τρένα στο Νταχάου πηγαίνουν.

Ψόφια κορμιά,τρελαμένες ψυχές,

Γογγύζουν μα δεν ξαποσταίνουν.

Μωρά παιδιά φωτιά ανασαίνουν,

στη σιωπή των ανθρώπων πληγές.

Σαπούνι απανθρώπινο λίπος!

Αιδώς απανθρώπινο είδος!

 

Παιδί φανταζόμουν την κόλαση.

Στο Νταχάου την είδα,ανθρώπινη απόλαυση.

Στοιβαγμένα ζώα στην πλάστιγγα της αποθήκης,

στου Νταχάου τα σφαγεία,

χωρίς νεκρική ακαμψία.

αιμοσταγείς Δαυίδ,της «Παλαιάς Διαθήκης»!

 

Σύγχρονοι Ναζί!

Ντροπιάζετε τη γη!

Αλυσοδένετε λαους,

με τράπεζες και ορκωτούς!

 

Στυγνοί δικτάτορες!

Κοσμοπαντοκράτορες!

Τα μυαλά μας σε φούρνους ψήνετε,

κι όλο κροκοδείλια δάκρυα χύνετε.

 

Ώ του Νταχάου ανώνυμοι!

Της κόλασης οι επώνυμοι

βράζουν στα μπακιρένια καζάνια τους,

γιατί εκεί τους οδήγησε η καζάντια τους.

Εκεί τους έθαψε η κατάντια τους.

 

Σχολιάστε

