Σκιά περιφέρουσα

 

Μορφή μου παραπαίουσα.

Κόμη μου κλαίουσα.

Καρδιά μου παραφέρουσα.

Σκιά μου περιφέρουσα.

 

Δεν είμαι οινοπότης,

ούτε του βάλτου ιππότης.

Είμαι ένας Θρακιώτης

της βλακείας στρατιώτης,

της ποίησης θιασώτης.

 

Εχω παντού μόνο φίλους.

Κάνω παρέα με ψύλλους

με βατράχια και σκύλους.

 

Στου Μπάρμπα Στέργιου τους μύλους,

αλέθω φαιά ουσία

και πλάθω μαλακία.

 

Με μισώ ειν’ αλήθεια

γιατί ζω με παραμύθια,

ψάλλοντας επιμύθια

στη μούσα μου την ηλίθια.

One response to this post.

Σχολιάστε

