Φόβος

Απογιομα.

Κυριακη των Αποκρεω.

Ηρθα παλι στη μονη.

Να μονιασω στο φοβο,

που μου σκαβει την ψυχη.

 

Ομιχλη.

Ουτε λιμανι,ουτε πλοια.

Ολα θαμπα.Nηνεμια.

Ακουγεται μονον,

ο ραδιοφωνικος εκφωνητης.

Καλεσμα πιστων κι απιστων,

οι καμπανες της μονης.

Μελωδιες ειρημενες,

στην ηχω της σιωπης.

 

Εγω;Ψηλα.

Μ αρεσει να στεκομαι κει.

Αγναντευω.

Απλωνεται στα ποδια μου η ζωη.

 

Χαθηκε απ το βλεμμα μου

ο σκοτεινός ουρανος!

Χανεται ο νους.

Δε χανεται το φως!

Χανονται τα ονειρα!

Στον κοσμο των ονειρων.

Χανονται τα σωματα!

Στον κοσμο των ασώματων.

Χανομαι και γω!

Στο λαβυρινθο του φοβου.

 

Ψαχνω την Αριαδνη μου.

Που αραγε να πλανιεται;

Πλανιεται στα κυματα

των δικων μου ονειρων;

Χαθηκε μηπως στο ταξιδι

των ονειρων της των στειρων;

Η ψαχνει το μιτο της,

στο παλατι του Μινωα;

 

Αν το μιτο δε βρει,

γεφυρα θα γενω να διαβει,

στη δικη μου οχθη να ρθει

στα δικα μου ιχνη να πορευτει.

 

Ευκολα δεν δυνασαι,δε μπορεις

να ενώσεις δυο στεριες μακρυνες.

Οι ανεμοι και τα κυματα της οργης,

πιθανο να συντριψουν τις γεφυρες.

 

Φοβαμαι!

Ολο και κατι φοβαμαι!

Καθε βραδυ,

με τους φοβους κοιμαμαι.

 

Φαινεται πως,

στην ταραγμενη μου ζωη

απ ολα οσα εγιναν

αγαπησα πιο πολυ το φοβο.

Γιατι για να φοβαμαι,

κανεναν δεν εχω λογο.

Αστειρευτη,αεναη Πνοη.

 

Σχολιάστε

