Ω μοίρα

Ω μοίρα μοίρα!

Ζωντανή ανάμνηση των στεναγμών μου.

Εικόνα της ευλογημένης αγάπης, των κυματισμών της βροντής.

Αγέρωχη φορβάδα των νεφών, τ’ ουρανού, των αρχαίων μύθων.

Ο Πλάστης με όρισε να ζώ, να άδω τους καημούς του έρωτα.

Τις ανομίες των γειτονικών επιταφίων.

Τα κρίματα της γονικής παροχέτευσης των παραδόσεων.

 

Και λυτρώθηκα ανάβοντας κεριά και λαμπάδες στα μοναστήρια του Ίσμαρου,

σβήνοντας τη μοναξιά μου στα μουσκεμένα σου ράσα,

από δάκρυ και ιδρώτα των μοχθηρών μνηστήρων.

 

Γεννήθηκα στις λάσπες των θαυμάτων των πηγαίων υδάτων.

Κόπιασα στο σουφρά να γευτώ τον οίνον της αμαρτωλής ερμηνείας.

Με γήτεψαν ξεματιάστρες φτύνοντας το πρόσωπό μου.

Μού ευχήθηκαν τα καλά του Ισαάκ φτύνοντας την ψυχή μου.

Με βάφτισαν σε σκουριές, κολυμπήθρες της κενοφανούς Διαθηκης.

Με ευλόγησαν Δέσποτες, Ξωτικά και Δρυάδες, Ορεστιάδες.

 

Χόρεψα γυμνός στις φωτιές και στα σήμαντρα της ανάνηψης.

Και που σε είδα στο βάλτο μου να περπατάς ξυπόλητη στα μονοπάτια του έρωτα,

ω γύναι, φίλησα τα πόδια σου την καρδιά σου και τ’ ανεμογόνα σου μαλλιά,

ικέτεψα αγάπη γονατιστός στο βωμό της μεγαλοψυχίας σου.

 

Αστραπόβροντο της ψυχής μου, θύελλα της φύσης μου.

Κύμα της άρνησής μου των ωκεάνιων λιμανιών των αδιέξοδων δρόμων.

Στάθηκα μετέωρος στον ορισμό της αγάπης,

γιατί λάγιασα στο κορμί σου, στο ματωμένο σου πρόσωπο.

Στέφανον εξ ακάνθου όρισαν στ’ ανέμελα μαλλιά σου οι Περισσοί Πιλάτοι.

Κι ο ανέραστος οχλος κραύγαζε «Σταύρωσον», ηδονισμένος απ’ το λιγοστό αίμα που χύθηκε.

 

Σε Ρωμαικές αρένες, μοναχικός ξιφομάχος ραπίζεις τους Καίσαρες!

 

Ω μοίρα, μοίρα των Θεογέννητων επί γης.

Δεν υπάρχουν φτερά μήτε φωτοστέφανα, άγγελοι να ντυθούν οι μοιραίοι του σύμπαντος κόσμου.

 

Ω μοίρα μοίρα!

Αποκαμωμένος μεθώ στα καπηλειά της φαντασίας μου, στις ταβέρνες της ντροπής.

Κι απόκαμα ο έρμος γιατί αγάπησα το γεμάτο ποτήρι της ζωής,

όπου χύνω καθημερνά τα βάσανα του αμύθητου θυμικού μου,

προστάζοντας τη μνήμη να σβήσει τις αναμνήσεις που δέρνουν τα όνειρά μου.

 

Ω μοίρα μοίρα!

Στο χαροκαμένο Σούνιο πρόσφερα θυσία, χοές στη θεά Μνημοσύνη.

Στ’ απόρθητο φρούριο της αγάπης, ικέτεψα την παράβλεψη των γραμμένων.

Προσμένω τις ανεμώνες ν’ ανθίσουν ολόρθες, στητές, λυγερές να χορεύουν στο βουερό άνεμο.

Να ξαναδώ τους πελαργούς να ερωτοτροπούν στη φωλιά τους.

Τα ήλεκτρα σύρματα να ψάλλουν ερωτικά, δονημένα στο χορό του βοριά.

Τα πλατάνια τα πεύκα οι λυγαριές, να προσφέρουν δείπνο μυστικό στα παιδικά όνειρά μου.

Ένα τραπέζι γιομάτο αγάπη φτώχεια και παλιές αναμνήσεις.

 

Ω μοίρα μοίρα!

Στείλε πλάι μου τη Νεραιδοντυμένη μουσα.

Θάλεια τη λέν, ας κοπιάσει με τον αμφορέα της γεμάτο Μαρωνίτικο κρασί.

Ας πιώ κι ας λησμονήσω ότι με κατατρέχει και με λυπεί

κι ας απομείνει η φαντασία μου μόνη με την πλανεύτρα της χάρη

κι ας ξαποστάσω ω μοίρα, στου θυμικού της την παραζάλη!

5 Σχόλια

  1. Posted by Ευδοξία Ευθυμιάδη on 31/10/2011 at 1:37 μμ

    Εξαιρετικός ο λόγος που σε ταξιδεύει στου μυαλού και στης ψυχής τα…μοιραία μονοπάτια…

    Μου αρέσει!

    Απάντηση

  2. Τι να σου κάνει μια παυσίπονη σταγόνα σ’ έναν ωκεανό λύπης!… Κ. Δημουλά …για την ποίηση…

    Μου αρέσει!

    Απάντηση

  3. Posted by Τάσος Παπαναστασίου on 16/08/2012 at 11:27 πμ

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Μου αρέσει!

    Απάντηση

  4. Posted by Καλαϊτζάκης Γιάννης on 31/03/2013 at 9:32 πμ

    όταν γράφεις , γράφεις … )

    Μου αρέσει!

    Απάντηση

Σχολιάστε

