Κανένας

Μασάλια λέω·
τα λάθη και τα πλάτη της γής
σκουπίδια της φαντασίας
μιας αμφιλεγόμενης πορείας
στο μεγάλο έρωτα της ζωής,
φλεγόμενης Αυνανίας
στα βάθη της Ασιας
στ’ απομνημονεύματα της Τροίας.

 

Έχετέ με παρητημένον
εμέ τόν βαρεμένον,
τόν άρχοντα τής σφαλιαρας,
τόν ποιητήν τής φανφάρας.
Ομιλώ, δέ μ’ ακούτε
συγγράφω,με γράφετε
σας γράφω λοιπόν και γώ στα μελάνια μου
στα μακρυμάνικα καφτάνια μου.

 

Στις ροπές του μυαλού
ενός καλοκάγαθου φελλού,
αράζετε τα βράδια
πανάλαϕρα σκοτάδια,
κολυμπάτε στη μαλακία,
βουτάτε στην αηδία
παρέα με ϕελλωμένα αιδοία.

 

Στό ‘πα.Είμ’ απ’ τή Θράκη.
Εκδόσεις Γιαννελάκη!
Τί ζητάς στην Κρήτη
με το Φάρο τον αλήτη;
Όλοι οι δρόμοι
οδηγούνε στη Ρώμη
κι όλου του κόσμου οι «βλάκες»
οδηγούνται στις Θράκες·
τόση βλακεία που κουβαλάς
στη Θράκη στο τέλος και σύ θα πάς.

 

Πάνσοϕε Θύμιο,
το κέρατό μου το τίμιο,
πρότεινε η Μαργιορή,
η μπαλαμούσα του ποιητή,
δυό νύχτες στο Φάρο της Νιό
ζώντας τον απόλυτο χαμό.
Βραδιές ποιητικές
νύχτες ηδονικές
μέρες μοναδικές!
Και γώ την πίστεψα,
τα βόδια μου έζεψα
στο λιμάνι ξεπέζεψα
κι ακόμα περιμένω τα
πλοία·
Γαμημένα αιδοία·
μ’ άλλους στη ζωή αγαπιέστε
και μ’ άλλους στις παραλίες πηδιέστε!

 

Όπου λιμάνι και φάρος
όπου καράβι και γλάρος,
όπου νησί και κουμπάρος
όπου γυνή και ψέμμα
όπου μούσα και αίμα!
Η παιδική σου αφέλεια
λειτουργεί στην εντέλεια
και σ’ οδηγεί στη Σύρο·
άχ μικρή μου κακομοίρω!

 

Μικρό μου γκομενάκι·
Ο Κανένας δέ γεννήθηκε στη Θράκη,
στη Μαρώνεια μόνον ήπιε ένα
κρασάκι.
Γεννήθηκε
και ξαναγύρισε στην ξελογιάστρα την Ιθάκη,
στούς μνηστήρες να τα πεί ένα χεράκι!

 

 

2 Σχόλια

  1. καθώς τα στιχουργήματά σου έχουν ρυθμό και ρίμα, εύκολα θα μπορούσαν να γίνουν τραγούδια και πολλά απ’ αυτά, ρεμπέτικα κυνικά.
    δώστα σε μουσικούς.
    καλησπέρα και εβίβες!

    Μου αρέσει!

    Απάντηση

Σχολιάστε

