Το παραμύθι της Ευτυχίας

Βουρκώνουν οι αναμνήσεις σάν σε θυμάμαι
στο μπαλκόνι ν’ απαγγέλλεις τον ήλιο π’ ανατέλλει,
κρυφό παράπονο της άδειας μου ζωής μή μειδιάς.

Απόψε ξημέρωσε νωρίς
μα συννεφιασμένος ουρανός.
Θαμπό το πρώτο φώς της μέρας·
βροχή στην ψυχή μου.

Τις δακρύγλυπτες παρειές σου
γαληνεμένος κοίταγα,
χρώματα της ίριδας
διαχέονταν στην πλάνη μου,
αρτεσιανά όνειρα
τα υγρά σου μάτια.

Άγγιξα,
τρυφερά την καρδιά σου,
έσκυψα και φίλησα,
τα στεγνά σου χείλη.

Σου μίλησα για ένα λουλούδι·
τον ανθό της ευτυχίας.
Ακαλαίσθητο Yucca·
π’ ερωτεύεται κι ανθίζει κάθε πενήντα χρόνια.
Αιώνες τώρα, έτσι συνηθίζει.

Ένα Yucca είμαι και γώ·
τόσα χρόνια περίμενα να ρθείς και σε χάνω.
«Ώ γλυκύ μου έαρ!»·
έτσι σ’ αγκάλιασα.
Χάθηκες ανατολικά του φωτός.

Αμαζόνα της θάλασσας!
Παραμύθι του βάλτου·
νεράιδα της ζωής μου·
ποτέ μην ξεχνάς να δροσίζεις τα φύλλα μου,
δυό στάλες νερό να ρίχνεις στις ρίζες μου,
όταν πρωί ξυπνάς στην κλίνη των ονείρων σου.

5 Σχόλια

  1. ωραίος, κυνικέ και συνάμα ερωτικέ ποιητή, φίλε μου!

    Μου αρέσει!

    Απάντηση

  2. Posted by Τάσος Παπαναστασίου on 23/06/2012 at 11:06 πμ

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Καλημέρα, Βαγγέλη, καλό Σαββατοκύριακο!!!!!!!!!!

    Μου αρέσει!

    Απάντηση

  3. Posted by Γεωργία on 25/06/2012 at 12:54 μμ

    Βαγγέλη μου αρέσει πολύ γιατί είναι ρομαντικό και συγχρόνως σκληρό…Σε κάθε περίπτωση ωραία ποίηση…

    Μου αρέσει!

    Απάντηση

  4. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ….ΤΡΙΦΕΡΟ….ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ Κ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΣΕ ΜΕΛΑΝΧΟΛΕΙ!!!

    Μου αρέσει!

    Απάντηση

  5. Posted by aretousa kornaroy on 27/09/2012 at 8:11 μμ

    ΣΑΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ, ΤΡΥΦΕΡΟ, ΕΡΩΤΙΚΟ
    !!! ΤΙ ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Μου αρέσει!

    Απάντηση

Σχολιάστε

