Αντεπιστέλλον μέλος

Στόν Ευδόκιμο Τσολακίδη

 

Μου είπαν πως, άλλοι «ύψωναν τείχη»,

ενώ εγώ βολόδερνα ανάμεσα σε

πράσινους ήλιους,

πυρσούς και σφυροδρέπανα,

σταυρούς και σβάστικες.

 

Εγώ έχτιζα τα τούβλα !

 

Γιατί «ποτέ δεν παραδέχτηκα την ήττα» της θυμοσοφίας μου.

Γιατί ποτέ δεν είδα την πύρωση της ρίζας, στη βάση της γλωσσας μου.

Γιατί ξεδίψαγα σε στέρνες γεμάτες βατραχοκόπρανα και βδέλλες·

σα «βάρβαροι» κόλλαγαν στο λαρύγγι, βύζαιναν το αίμα μου.

Γιατί όταν ο έρως έκρουε την θύραν της καρδίας μου εγώ,

ωσεί παρών,

φωνασκούσα:

-Απών!

 

Γιατί, «αυτά τα κόκκινα σημάδια στους τοίχους» δέν ήταν από αίμα.

Ήταν από ανεξίτηλα λάθη όπου ναυάγησαν τα όνειρα της «τρέλας» μου.

Γιατί, κανείς δεν ήρθε «την αυγή» παρά μόνον ο ανατέλλων ήλιος.

 

Κι εμείς χορεύαμε σκυφτοί·

αμίλητοι και σκυθρωποί.

Τυφλοί δέν είμασταν.

Φοβόμασταν την ήττα.

 

Γιατί, γιατί, γιατί, γιατί;

Γιατί, δέν άλλαξα ζωή

και παρέμεινα ένα αντεπιστέλλον μέλος της επιβίωσης.

Γιατί πολλά άνοστα ταξίδια έκανα, καμιάν «Ιθάκη» δέν ήβρα·

δέν ανησύχησα·

κι εξακολούθησα να ρίχνω μπαταριές «στο γάμο του Καραγκιόζη».

Κατ’ εξακολούθησιν.

Γι’ αυτό !

 

Καημένε Καραγκιόζη!

Σε καταδίκασε ο σουλτάνος

«τές» τύψεις αιώνια να παρηγορείς,

για ένα «αμάν», ένα τζαμί·

ούτε «για μιάν Ελένη»!

 

Και τώρα που ήθελα να κράξω, να φωνάξω:

«Και σύ λαέ δυστυχισμένε

αψήφισες τη δυστυχία σου

γιατί φοβήθηκες μη χάσεις τα δάκρυά σου.

Σε βαρέθηκα πια τόσα χρόνια

να κλαίς και ν αναθεματίζεις τη μοίρα σου.

Εσύ τη γράφεις.

Ζήσε μοιραίος.

Δέ θα σ’ ακολουθήσω.»,

 

αλήθεια· πώς να το πώ έ; Πώς;

Αφού και γώ, «μοιραίος» έζησα !

«Σάν τον Καραγκόζη».

 

 

6 Σχόλια

  1. Posted by γιάννης αγιάννης on 04/07/2012 at 1:22 μμ

    ωραίος …

    Μου αρέσει!

    Απάντηση

  2. Posted by Τάσος Παπαναστασίου on 09/07/2012 at 3:55 μμ

    Καλγσπέρα, Βαγγέλη, καλη βδομάδα! Τώρα αξιώθηκα να το διαβάσω, Μπράβο σου και πάλι!!!!!!!!!!!!!

    Μου αρέσει!

    Απάντηση

  3. Posted by Τάσος Παπαναστασίου on 09/07/2012 at 3:56 μμ

    Είναι η τελευταία λέξη της μόδας το καλγσπέρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Μου αρέσει!

    Απάντηση

  4. Posted by Evdokimos on 21/07/2012 at 2:17 μμ

    Έξοχη έμπνευση….. με τιμά και με ξεπερνά ανυπερθέτως!!!

    Μου αρέσει!

    Απάντηση

  5. Posted by Doxie Constantini on 20/11/2012 at 11:37 πμ

    Εγω δεν θα’λεγα έμπνευση, φτύμα απ’ την καρδιά σου ! Εύγε !!!

    Μου αρέσει!

    Απάντηση

  6. Posted by Βασιλης Σαμοιλης on 09/12/2012 at 10:08 μμ

    Κι εμείς χορεύαμε σκυφτοί·
    αμίλητοι και σκυθρωποί.
    Τυφλοί δέν είμασταν.
    Φοβόμασταν την ήττα.

    Μου αρέσει!

    Απάντηση

Σχολιάστε

