Εικονικώς, Εγώ.

Θεέ μεγαλοδύναμε
( δέν Σε πιστεύω
μα ποιός μ’ εμποδίζει να Σ’ επικαλούμαι; )
τί ‘ταν να πάθω τώρα στα μεσόκοπα;
Πού ήσουν νερά·ι·δα μου καλή
που σ’ έψαχνα στα βάτα και στα βούρλα;
Κρυμμένο βούρλο μέσ’ στη βάτο ήμουν
φοβιτσιάρης και κατάχλωμος
σε ηγάπαγα μα,
έτρεμα να σε συναντήσω.
Ιδέα με βασάνιζε,
όταν διαβεί ο έρως
πόνο θ αφησει πίσω.
Κι έτσι, δεν κίναγα ποτέ.

Πέρασαν πολλά «ποτέ».
Πότε-πότε έκανα και στάσεις
ακολουθών ιατρικές συστάσεις,
έτσι• να σβήνω τις φούριες μου.
Της μιάς νυχτιάς
των δυό φουγάρων
των ακτών και των ανασκαφών.
Κι όταν ευδοκίμησα
έρωτες και λουλούδια να μυρίσω
πικρή γεύση αφήκαν στη μνήμη.
Δέν ήθελα ν’ αγιάσω
μα ούτε
κι αμνημόνευτα να κλάψω.
Ηταν θεοί και δαίμονες
θάλασσες και αριθμοί.
Ένα κύμα,
δυό βράχοι,
τρείς άνεμοι
με πήραν και με σήκωσαν!
Περιπλανήθηκα σε ουρανούς
και ατραπούς αέρινες,
πλανεύτηκα σε καιρούς εικονικούς,
τη μοναξιά δέν σκότωσα.

Και τί κάνω γώ δω πέρα;

Σας σιχάθηκα•
ώ
ιδιοτελείς κηφήνες
κάμποσοι καμπόσοι κι άλλλοι τόσοι
μπό·ι· νάνο και μικρό
κουταμάρες, ένα σωρό
τη μια
επαναστάτες και κιοτήδες
την άλλη,
γλείφτες και λαγουμιτζήδες.

Εικονικώς, Εγώ.
Προσεχώς, Εσύ.

2 Σχόλια

  1. Posted by Καλαϊτζάκης Γιάννης on 15/02/2013 at 9:27 μμ

    μάγκας ο θεματοθέτης … και αρχιδάτοι όσοι θα απαντήσουν σε αυτό το υπέροχο θέμα …

    Μου αρέσει!

    Απάντηση

  2. Posted by Μαιρη Κουτρουμπα on 16/02/2013 at 12:48 μμ

    Εικονο**λογικές θέσεις από μια εικόνα που αναβλύζει αλήθειες και επιτελεί θαύματα.

    Μου αρέσει!

    Απάντηση

Σχολιάστε

