Υιέ μου, υιέ μου!

Πάρεξ ενός. Οι άλλοι πού εί;
Ποιός να ξέρει;
Ήταν πολλοί και πόσοι; και πού;

Αληταριό ήμουν γιόκα μου,
στα πέντε-έξη βήματα
πως τουφεκάνε τα σκυλιά
που κλέβουν των παιδιών το βιός.
Τα καουτάβια στο ρέμα·
ζούν γιά δε ζούν;
Ο άνθρωπος
που σ’ αγκαλιάζει τρυφερά,
πόσα κουτάβια έθαψε
πόσα σκυλιά θανάτωσε;

Δέν είναι τέρας ο γονιός
το γόνο προστατεύει.

Κι αν ήταν,
σκυλιά να συλήσουν
της κόττας τη φωλιά
χωρίς αβγά εσένα τί θα τά·ι·ζα;
Κι αν ήταν όλοι κύνες
το σπίτι να γαβγίζουν
δέ θά ‘ταν ούτε κόκαλο
ούτε ψωμί
μηδέ και γάλα να βυζάξεις
από κεινό το μπιμπερό
μισοκάδι ούζο αδειανό.

Ποιός γιόκα μου να τό ‘λεγε
πως ζήσαν εκείνα τα κουτάβια
που πνίγαν οι νυφίτσες;
Ποιός λύκος τα ανάθρεψε
ποιό κραταιό ποντίκι;
αρουραίος ήτανε θαρρώ
με αίμα μολυσμένο.
Κακούργα λεπτοσπείρωση
στη μαζική συσπείρωση
των σκύλων και των λύκων,
εσύ θα φταις για όλ’ αυτά,
θέριεψαν τα κοπρόσκυλα
κι από αδέσποτα σκυλιά
γίναν ντεμέκ λιοντάρια
που ολοένα μας θυμίζουν
πως φταίμε μείς που θρέψαμε
στο κόρφο μας τα φίδια.

Άκου λεβέντη γιόκα μου
ότι για κάποια ορνίθια
ξεπέσαμε κουτορνίθια.
Αγέλη αδέσποτων σκυλιών
αντί στη λάσπη να πνιγούν
τ’ αφήκαμε να ζήσουν
και ποιός θεός
ποιός Μάρξ και ποιός Χριστός
θα μας σώσει απ τους εννιά
τους τρεις και τους καμπόσους
που γίναν αδέσποτα σκυλιά
συμμάχησαν με λύκους
κι αντίς να φυλάν τ’ αρνιά
τους κίτσους και τους μήτσους
παρασιτούν ανθρώπους;

Λύσσα που τρώει τα μυαλά,
σαλιάρηδες γινήκαμε
ολονυχτίς παρακαλάμ
τους λύκους νας μας φάν
μιά ώρα αρχίτερα
στο διάβολο να πάμ.

2 Σχόλια

  1. ΠΟΊΗΣΗ !!
    πολυμορφία και πολυχρωμία στην ποιητική έκφραση έξω από την νομοτελειακή σιγουριά των σημερινών θεωρητικών κατασκευών…

    Μου αρέσει!

    Απάντηση

  2. Θανάση, σ’ ευχαριστώ πολύ. Τα λόγια σου με τιμούν.

    Μου αρέσει!

    Απάντηση

Σχολιάστε

