Άκου τον κύκλο της αθανασίας

«Άκου τον κύκλο της αθανασίας»

Σέβομαι τη γνώμη σου
μα κάθετα διαφωνώ.
Όσο ρωτάς και πληγώνεσαι
τόσο θα προσπαθείς να μοιάσεις
σε κάτι που σου επιβάλλουν
που μ’ αυτό καμμιά σχέση δέν έχεις.
Τί άλλο είναι τέχνη
παρά έρωτας για ζωή
μέ ή δίχως όρια;
Εκπλήρωση που δέ βρίσκεις
στον περιρρέοντα χώρο
που όσο μεγαλώνεις
μεγαλώνει κι η ανάγκη.
Ευγένειά σου
η παιδεία κι η μόρφωσή σου
τόσες βιβλιοθήκες που έχεις ακόμα να «κατεβάσεις»
δέ θα σου μείνει χρόνος να «κάθεσαι».
Φωτιά η ενέργεια εντός σου
κι όμως πρέπει να μάθεις,
βασικό της επικοινωνίας των ανθρώπων,
ν’ ακούς και ν’ αφουγκράζεσαι
τόσο τον πλησίον όσο και την εποχή
αγωνιώδης κραυγή του Ποιητή
«Είμαι εγώ, μ’ ακούς;»

Είναι ο κύκλος της μυρσίνης,
των αρωμάτων και ξεχωριστών χρωμάτων
των ευελπιστούντων συναισθημάτων
που δέ φύσηξαν τή γενιά μου.

Γιατί να με κουράσεις,
ο καναπές μου είναι στη θέση του
κι η θέση σου στο νέο που γεννιέται.
Δύσκολη επιβίωση,
άκου την εποχή που έρχεται.
Ότι αποφασίσεις,
για καλό·
εσύ θα σύρεις το χορό.
Κατάλαβε τί θέλω να πώ
μήν παραμελείς τον εαυτό σου
να κοιμάσαι και να ξεκουράζεσαι·
αυτά τα πήγαιν’-έλα σε σκοτώνουν
πιό δυνατή δέ σε κάνουν
κι ας άλλοι αλλιώς είπανε και λέν.

One response to this post.

  1. Posted by Βίκυ Νικολούδη on 16/11/2013 at 4:37 μμ

    Βαγγέλη, αν μπορούν οι λέξεις να αγγίξουν, έγινε… Σα να γράφτηκε για ανθρώπους σαν κι εμένα… Το ένιωσα ρούχο στα μέτρα μου, πολύτιμο… Σ’ ευχαριστώ.

    Μου αρέσει!

    Απάντηση

Σχολιάστε

