Θουκυδίδου διαθήκη

Γεννήθηκα στον Άλιμο
καταγωγή μου Θράξ.
Χρυσάφι ένα σωρό
ακούσματα πολλά
άθλοι του παππού μου Μιλτιάδη.
Την Αθήνα υπηρέτησα
ως δέν είχα υποχρέωση·
το κάλλος και η δόξα της σαγήνη.
Απότυχα ως στρατηγός, ομολογώ
κι εξόριστος ως είχα ελευθέρας
-από αντιμαχόμενες πλευρές-
έγραψα ιστορία.
Απόθανα κι εδώ στον Άδη
δέν έπαψα ν’ αναζητώ
να μελετώ τα γεγονότα.
Δέν ακούω τα μέσα προπαγάνδας
μόν’ πάω και βρίσκω πεθαμένους
κι από τα δυό στρατόπεδα
και παίρνω συνεντεύξεις.
Είμαι ο Θουκυδίδης·
μετά τόσους αιώνες μιά διαθήκη έχω:

«Οι Μήλιοι κινούν της ιστορίας το γρανάζι

-της γης οι κολασμένοι-
κι αλίμονο σ’ αυτούς
που θαμπωμένοι από τη δύναμη του κυνισμού
των Αθηναίων συνταχθούν. Χαράμι·
σ’ ωκεανούς θ’ αφανιστούν».

 

Ε. Κ. Γιαννελάκης.

2 Σχόλια

  1. Μου αρέσουν αυτά που γράφεται, εύγε σας!

    καταγωγη. μου Θράξ. »Τυχαίνει να είμαι τρομάρα μου»
    Χρυσάφι ένα σωρό
    ακούσματα πολλά
    άθλοι του παππού μου Μιλτιάδη….
    Και όχι μόνο Μιλτιάδη και βάλε….

    Αυτό είναι σαν να το γράψατε για μένα…

    »Απόθανα κι εδώ στον Άδη
    δέν έπαψα να ενημερώνομαι
    να μελετώ ιστορία.
    Δέν ακούω τα μέσα προπαγάνδας
    μόν’ πάω και βρίσκω πεθαμένους»

    Μου αρέσει!

    Απάντηση

Σχολιάστε

