Μα με κανένα τρόπο!

«Μα με κανένα τρόπο»

Υποθέτω,
διευθέτησες τις εκκρεμότητές σου όλες.
Κι επίσης υποθέτω,
κανένα σου allegro molto
δε θες να μοιραστείς μαζί μου
μα μόνο τα non troppo.
Υποθέσεις κάνω πολλές
και σίγουρα επιμένω πως,
αυτά τα γράμματα δεν παίρνουν απαντήσεις.
Πολλές οι καλημέρες σου
αλλά στατιστικά,
δε με ρωτάς ποτέ τί κάνω.
Εγώ βαδίζω σε ρυθμούς
allegro ma non troppo
τ’ ομολογώ, αδύναμος κι αν είμαι.
Κι ομολογώ επίσης
πως στη ζωή σου ήμουν
είμαι
κι έσομαι,
ένα στατιστικό σου λάθος.
Το πιο γλυκό σου λάθος
μα λάθος σου στατιστικό.
Στατιστικά,
θα με καλέσεις στο ερχόμενο non troppo
την επόμενη στροφή του δρόμου.

Μα με κανένα τρόπο!

Ε. Κ. Γιαννελάκης.

Σχολιάστε

