Ζωή είναι, Ουτοπία.

«Ζωή είναι, Ουτοπία.»

Σε τούτο το πλακόστρωτο
να βαδίζεις Ζωή με τα γοβάκια σου
κι εγώ ν’ ακολουθώ των τακουνιών τους χτύπους,
το της καρδιάς σου σκίρτημα.
Όνειρο είπες·
αδειανό το όνειρο που έστειλες
μα εγώ το πλούτισα με τη δική σου παρουσία,
κίνηση τού ‘δωσα, ζωή.
Τί άλλο απ’ τη ζωή ζητάς Ζωή μου, τί;
Και αν στο παρελθόν
έχεις ονειρευτεί πιό όμορφα,
να μου το πεις κι εγώ θ’ αποσυρθώ.
Μα κι αν,
ακόμα κι αν Ζωή μου φύγω απ’ τη ζωή σου,
ζωή δεν πρόκειται ν’ αλλάξω·
ο δρόμος για την Ουτοπία
είναι μακρύ κι ατέλειωτο ταξίδι.

Ε. Κ. Γιαννελάκης.

Σχολιάστε

