ΦΕΓΓΑΡΟΦΩΤΟ

» ΦΕΓΓΑΡΟΦΩΤΟ »

Φεγγαρόφωτο· πάλι πήρα τους δρόμους να σε βρω
ν’ απαντήσω σε, να σου πω.
Στον καταρράχτη γύρεψα τη Ζωή μου, μα ξέχασα·
οι νυχτερίδες δεν ταξιδεύουν μ’ ολόγιωμο φεγγάρι.

Όταν περάσεις από δω
τοποθετώντας στην παλέτα το παράπονο των ματιών μου
να μυρίσεις και τις λουίζες που για σένα έχω φυτέψει.
Μή στέκεσαι στο παρόν.
Οι μέρες δέν μόνο φεύγουν αλλά κι ακατάπαυστα ξημερώνουν.
Τί ώρα πετάς;
Πέταξες.
Σα νυχτερίδα.
Κι εγώ ακόμα σε περιμένω στη βάθρα.
Δεν έχω φτερά να πετάξω
κι ο χιονιάς κατηφορίζει τις πλαγιές της Πεντέλης.

Ε. Κ. ΓΙΑΝΝΕΛΑΚΗΣ.

Σχολιάστε

