» ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ «

Πρωί· καλαηδείς γλυκέ μου Κίτσε·
δέν άκουσες τί είπε ο Νίτσε;
Ο Θεός είναι τώρα νεκρός
και συ πίνεις νερό ζωντανός.
Θα μας σώσει ο Υπεράνθρωπος
ο Χίτλερ ο Ανάνθρωπος
γιατ’ είμαστε παλιάνθρωποι,
ντεγκαντάνς υπάνθρωποι.
Σκοτώσαμ’ Τον της Παλιάς Διαθήκης,
και φέραμ’ Τον της Κενής Παρακαταθήκης,
τώρα ας φονεύσουμε κι Αυτόν
να ηγετέψει ένα Υπεράνθρωπο ον.

Θεολόγοι φιλόσοφοι,
κενολόγοι θυμόσοφοι·
στη ζωή δε γίνονται μεταλλάξεις
με μαλακία και με μαλάξεις.
Γιατί να δεχτώ τις επεξηγήσεις
τις άσκοπες περιπλανήσεις,
στις αφελείς αναζητήσεις
στις μισόλογες απαντήσεις;
Ο Νίτσε κείται στον Άδη νεκρός
κι ο Θεός είν’ ακόμα ζωντανός:
Στων χριστιανών τ’ αόμματα,
στων μουσουλμάνων τα σώματα,
στων Σιωνιστών τα θύματα.
Για το Θεό, τόσα εγκλήματα.

Με λέτε να μαζεύω εμπειρίες,
να περνώ καλά κι αλλάργα από πορείες,
όταν, στις τσέπες έχω αφραγγίες,
στα σκέλια μου έχω αγαμίες,
δουλειά δεν έχω. Εφαψίες!
Προτιμώ να παραμείνω ένας βλαξ
π’ ακολουθεί κατά πόδας το Μαρξ,
ν’ αποζητώ ψωμί και τριαντάφυλλα
να μη φουμάρω δίφυλλα και τρίφυλλα.

Τραγούδα γλυκέ μου Κίτσε·
δώθε και μπρος μόνο καρότο και δυόσμο
γιατί Γιάλομ, «όταν έκλαψε ο Νίτσε»
ήταν πολύ αργά για τον κόσμο.

Ε. Κ. ΓΙΑΝΝΕΛΑΚΗΣ.

Σχολιάστε

